loading...
ورزشی

سجاد بازدید : 5 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

مسي،رونالدو واينيستا درمراسم گالا چه گفتند؟


سه نامزد نهايي کسب توپ طلاي جهان در سال 2012 در مراسم پيش از اهداي جايزه به اظهار نظر پرداختند.


 

به گزارش ايسنا، در حالي که چند ساعت تا آغاز مراسم توپ طلاي فوتبال جهان زمان داريم نامزدان کسب اين جايزه در کنفرانسي خبري شرکت کردند که واکنش آن‌ها درباره اين مراسم را مرور مي‌کنيم.

کريستيانو رونالدو

از اينکه جزو 3 نفر برتر مرد سال فوتبال جهان انتخاب شده‌ام خوشحالم. اما اگر به عنوان مرد سال انتخاب نشوم زندگي به اتمام نمي‌رسد. من وجدان روشني دارم.

رونالدو درباره اينکه زماني که بچه بودي فکر مي‌کرديد روزي در جمع بهترين‌هاي دنيا قرار بگيريد گفت: آن زمان را زياد به ياد نمي‌آورم. بازي کردن براي پرتغال براي من افتخار بود اما هيچ وقت فکر نمي‌کردم، روزي بهترين بازيکن شوم. هر اتفاق امشب رخ دهد من به هدف خود رسيده‌ام.

وي ادامه داد: عملکرد ليونل مسي براي من نااميد کننده نيست و هر کدام براي تيم‌هايمان بازي مي‌کنيم.

ليونل مسي

ستاره آرژانتيني بارسلونا درباره شانس خود براي کسب چهارمين مرد سال جهان گفت: نمي‌دانم که آيا مي‌توانم چهارمين توپ طلا را بگيرم يا نه. حقيقت اين است که خيلي خوشبختم از اينکه در بهترين تيم جهان بازي مي‌کنم و واقعا لذت مي‌برم. به چيز ديگري فکر نمي‌کنم. جوايز تيمي را به جوايز انفرادي ترجيح مي‌دهم.

ليونل مسي در ادامه درباره کريستيانو رونالدو گفت: احمقانه است اگر او را يکي از بهترين بازيکنان جهان ندانيم. اما من با توجه به هم‌تيمي‌هايم ترجيح دادم به ژاوي، اينيستا و سرخيو آگوئرو راي دهم.

مسي در ادامه گفت: من و کريستيانو رونالدو و با يکديگر رقابت نمي‌کنيم. ما براي تيم‌هايمان بازي مي‌کنيم تا به قهرماني برسيم.

اينيستا

هافبک خلاق بارسلونا نيز قبل از مراسم توپ طلاي جهان نيز اظهار کرد: زماني که بچه بودم در فکر اين بودم که در فوتبال پيشرفت بکنم و بهترين باشم، اما هيچ وقت فکر نمي‌کردم يک روزي در اين مراسم حضور داشته باشم. براي من افتخار است که در بهترين تيم جهان بازي مي‌کنم. اينکه اينجا هستم حس بسيار خاصي براي من دارد زيرا بازيکنان بزرگي در فوتبال جهان هستند که مي‌توانستند امشب در اين مراسم حضور داشته باشند. بودن در کنار ليونل مسي و کريستيانو رونالدو براي من افتخار است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • ارسال لینک"> ارسال لینک

  • ">
  • msg = "عنوان صفحه "; msg = "..." + msg;pos = 0; function scrollMSG() { document.title = msg.substring(pos, msg.length) + m">
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 187